Zaloguj się aby zobaczyć całość
4.67/5 (3)

aplikacja mobilne pomoga znalezc prace takAplikacje mobilne zmieniają nasze życie. Dzięki nim, z poziomu smarfona czy tableta możemy zrobić dużo więcej, dużo szybciej. Trudno oczekiwać, że pozostaną one niezauważone przez kandydatów. Tym bardziej, że aplikacje nie tylko pomagają znaleźć pracę, ale też ułatwiają przygotowanie się do rozmowy rekrutacyjnej.

 

Oto nasze zestawienie aplikacji, które warto mieć na swoim mobilnym urządzeniu w czasie poszukiwania nowych wyzwań zawodowych.

Znajdź pracę – Aplikacja Pracuj.pl

Dzięki niej możesz szukać i aplikować na interesujące Cię oferty pracy od ręki – w tramwaju, kolejce sklepie czy czekając na spotkanie ze znajomymi. Ofert możesz szukać po kluczowych słowach lub kategoriach, a najciekawsze oznaczasz jako ulubione. Proste jest też samo zarządzanie kontem – w jednym miejscu znajdziesz historię swoich aplikacji, zapisane ogłoszenia oraz te, które najlepiej do Ciebie pasują. Jeśli jakaś oferta zainteresuje Cię wyjątkowo swoje CV możesz wysłać od ręki, ponieważ łatwo wygenerujesz je z profilu na Pracuj.pl. Do Twojej dyspozycji są również powiadomienia, czyli automatycznie wysyłane, dopasowane do Twojego profilu oferty pracy oraz takie, którym kończy się okres publikacji.

 

Wylicz pensję – Kalkulator wynagrodzeń

Dzięki aplikacji łatwo przeliczysz kwotę swojego wynagrodzenia z brutto na netto lub z netto na brutto. Możesz sprawdzić, jakiej wysokości składki są potrącane z Twojego wynagrodzenia. Porównasz również wysokość wynagrodzenia w zależności od rodzaju zatrudnienia: umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie.

 

Sprawdź trasę dojazdu – Jak dojadę?

Największa, ogólnopolska wyszukiwarka połączeń komunikacji miejskiej. Obejmuje nie tylko autobusy, tramwaje, ale też podmiejskie pociągi. Niezastąpiona jeśli chcesz sprawdzić najszybszą drogę dojazdu na rozmowę o pracę. Podpowie korzystne połączenia i przypomni jaki bilet musisz kupić.

 

Zanotuj wszystko co chcesz – Evernote

Prawdopodobnie najbardziej popularna aplikacja do notowania. Pozwala zapisywać teksty, najciekawsze artykuły z sieci oraz nagrywać komunikaty słowne. Możesz zanotować w niej listę rzeczy, które powinieneś mieć ze sobą na rozmowie o pracę, czy zestaw pytań, które chcesz zadać rekruterowi podczas spotkania. Działa na każdym urządzeniu.

 

Pamiętaj o spotkaniach – Google Calendar lub Tiny Calendar

Niezawodny kalendarz to podstawa, gdy masz na głowie więcej niż jedno spotkanie w tygodniu. Przypomni Ci o planowanym wydarzeniu, ułatwić zarządzanie tymi, które odbywają się regularnie (np. co tydzień). Co najważniejsze, jego widok możesz udostępnić innym osobom. Bez konsultacji z Tobą będą one wiedziały, czy w danym terminie jesteś dostępny czy zajęty.

 

Pamiętaj o przygotowaniu – Google Alert

Jeśli szczególnie zależy Ci na pracy w jednej branży, a nawet firmie… monitoruj ją. Szczegółowa wiedza nt. wyzwań przed którymi stoi cały biznes, czy kluczowi konkurenci Twojego pracodawcy marzeń na pewno zrobią wrażenie na rekruterze. Najprostszym, darmowym narzędziem pozwalającym wiedzieć więcej są Alerty Google. Wystarczy wpisać hasło, które chcesz monitorować i zdecydować jak często powiadomienia mają przychodzić na Twojego maila.

 

Czy dopisalibyście do tej listy?


Autor wpisu: Maja Gojtowska